Ízbunker (tejmentes+tojásmentes)

hagyományos konyha újragondolva

Puding parádé

2017. április 30. 07:29 - Maszlag.Szilvia

Korábban, csak a boltban kapható puding-ízvilágig láttam. Mire nem jó egy ételallergia, kiszélesíti a perspektívát. 
Étkezési keményítőből, gabonatejből és bármiből, amit a fantáziánk enged, készíthetünk pudingot, zselét vagy tölteléket. Legyen az citromos, meggyes, epres, csokis vagy éppen áfonyás.
Hozzávalók: fél liter gabonatej
                   
2 csapott evőkanál étkezési keményítő
                   cukor 
ízlés szerint

Úgy, mint a hagyományos bolti pudingot, addig főzöm, amíg besűrűsödik. Tálkákba öntöm és lehűtöm.

Tipp: Én rizs- és zabtejet használok a leggyakrabban. A DM-ben olcsóbb, az Aldis meg a legfinomabb szerintem,bár ott gyakori a készlethiány. A zabtejnek a legmagasabb a fehérjetartalma a gabonatejek közül, ám az íze elég kesernyés, eleinte én se ittam meg, mára viszont teljesen hozzászoktam.

Szólj hozzá!
Címkék: édességek

A bejegyzés trackback címe:

https://izbunker.blog.hu/api/trackback/id/tr1112468449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása