Ízbunker (tejmentes+tojásmentes)

hagyományos konyha újragondolva

Hamis Tiramisu

2017. augusztus 28. 21:37 - Maszlag.Szilvia

Hozzávalók: kb. 90g Fosfovit keksz 
                     1 csomag vanília puding
                      fél liter kókusztej (gabonatej is lehet)
                     cukor
                     Holland kakaó a szóráshoz 
                     2 dl kávé 
Lefőzzük a kávét, az ízlésetekre bízom milyet, én koffeinmentest készítettem. Belemártjuk a kekszeket egyesével a kávéba (ne áztassuk, csak egy pillanatra mártsuk bele) és egy tálba fektetjük a kávés kekszeket egymás mellé sorakozva. A vanília pudingot megfőzzük ízlés szerinti cukorral a kókusztejben, majd belekeverünk egy teáskanál kókuszzsírt. Én karamellizáltam 2 evőkanál kristálycukrot is, amit belekevertem a kész pudingba, így karamellás íze lett, ez a lépés elhagyható. A kész puding felét melegen ráöntjük az kávés kekszre, majd kakaót szitálunk rá. Újabb réteg kávés keksz következik, rá pedig a puding másik fele. Szitáljuk a tetejére kakaót és hagyjuk hűtőben pihenni pár órát. Jó étvágyat! 

Szólj hozzá!
Címkék: édességek

A bejegyzés trackback címe:

https://izbunker.blog.hu/api/trackback/id/tr4312786512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása